Prin prezenta, vă informăm că, în calitate de consumator, puteți contacta o entitate SAL locală. Aveți această opțiune pentru soluționarea unui litigiu nerezolvat direct cu VREAU CREDIT s.r.l.

Ce este SAL?

SAL reprezintă o procedură extrajudiciară pentru soluționarea litigiilor naționale și transfrontaliere privind obligațiile contractuale din contractele de vânzare sau prestare de servicii. Procedura se aplică între un comerciant cu sediul în Uniunea Europeană și un consumator, prin intervenția unei entități SAL. Această entitate poate propune, impune o soluție sau reunește părțile pentru a facilita o soluție amiabilă.

Entitățile SAL sunt entități extrajudiciare. O entitate SAL este o parte neutră (de exemplu, un reconciliator, mediator, arbitru, ombudsman sau o cameră de recurs) de care se va folosi VREAU CREDIT s.r.l. pentru a soluționa litigii, dacă consumatorul decide să folosească mecanismul SAL. Procesul SAL presupune costuri reduse, o procedură simplă și rapidă, fiind prin urmare benefic atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți, care pot să evite costurile judiciare și procesele îndelungate.

Cum depun o reclamație prin intermediul procesului SAL?

Dacă doriți să depuneți o reclamație, contactați entitatea SAL națională de mai jos. Această entitate SAL va putea să vă ofere răspunsuri la orice nelămuriri legate de proces.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucureşti, 011865, România

http://www.anpc.gov.ro/

* Această entitate SAL este înscrisă în registrul național de entități SAL care respectă cerințele obligatorii de calitate stabilite prin Directiva SAL (Directiva 2013/11/EU privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Creditul de nevoi personale și rolul procedurii SAL în soluționarea litigiilor

Creditul de nevoi personale este un împrumut pentru acoperirea cheltuielilor personale, precum renovări, studii sau vacanțe. Aceste credite sunt atractive datorită flexibilității, permițând accesarea unor sume variate pentru nevoi personale. Însă, uneori apar conflicte între consumator și instituția financiară, iar procedura SAL devine importantă.

Ce este procedura SAL și cum funcționează?

SAL (Soluționarea Alternativă a Litigiilor) este o modalitate extrajudiciară de rezolvare a conflictelor între consumatori și comercianți. Procedura se aplică litigiilor naționale și transfrontaliere, referitoare la obligații contractuale. Este accesibilă consumatorilor din Uniunea Europeană și ajută la evitarea instanțelor de judecată. SAL ajută consumatorii să economisească timp și costuri legale. În cadrul SAL, o entitate specializată intervine pentru a găsi soluții între consumator și comerciant.

Entitatea SAL poate propune, impune soluții sau facilita dialogul între părți pentru o rezolvare amiabilă. SAL este un instrument accesibil, oferind consumatorilor dreptul de a contesta deciziile comercianților. Această procedură este disponibilă fără procese judiciare îndelungate.

Cum poate SAL să ajute consumatorii în raport cu un credit de nevoi personale?

În cazul unui credit de nevoi personale, pot apărea litigii privind clauzele contractuale sau comisioane suplimentare. Alte motive pot fi modificarea ratelor de dobândă sau dificultăți în rambursare. Procedura SAL permite soluționarea rapidă și eficientă a litigiilor legate de credite.

Dacă un consumator consideră că anumite taxe nu au fost explicate clar, poate iniția procedura SAL. Entitatea SAL va analiza situația și va propune o soluție acceptabilă pentru ambele părți. Dacă părțile sunt de acord, conflictul se poate rezolva fără a apela la o instanță.

Avantajele și limitările procedurii SAL

Procedura SAL are multe avantaje pentru consumatori. Aceasta economisește timp și bani, asigurând transparență și imparțialitate. SAL este mai puțin formal decât o instanță, creând un mediu de dialog. Procedura nu implică costuri suplimentare și este accesibilă pentru consumatori.

Însă, SAL nu este obligatorie pentru instituțiile financiare sau pentru consumatori. Dacă soluția propusă de SAL nu este acceptată, nu are caracter executoriu. Astfel, părțile pot apela la instanță pentru o decizie finală. SAL este disponibil doar pentru litigiile legate de obligațiile contractuale ale părților.

Procedura SAL este o opțiune valoroasă pentru consumatori în litigiile legate de creditele de nevoi personale. SAL permite soluționarea amiabilă și rapidă a litigiilor între consumatori și instituțiile financiare. Consumatorii beneficiază de un proces accesibil și transparent, care protejează drepturile acestora. SAL devine astfel un instrument important în relația dintre consumatori și comercianți.

Credit nevoi personale

Afla mai multe DESPRE NOI

Solutii financiare personalizate

New Credit intermediază soluții de creditare între dumneavoastră și instituțiile bancare, oferind toate tipurile de credite, de la credite negarantate, de consum, credite garantate, refinanțări, Noua Casă, până la carduri de credit, cu scopul de a răspunde nevoilor de finanţare.

NewCredit – Credit nevoi personale, credit ipotecar, refinantare, credit auto –

Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul financiar-bancar, în mod deosebit al creditării persoanelor fizice, avem peste zece mii de clienți mulțumiți care ori de câte ori au nevoie de un produs bancar sau de un sfat din domeniul financiar, apelează cu încredere la ajutorul nostru pentru a le oferi cea mai bună soluție pentru nevoile lor.

Ai nevoie de un card de credit? De un credit? Dorești să-ți refinanțezi un credit existent? Noi te putem ajuta. Analizăm situația în care te afli și venim cu cele mai bune propuneri de creditare pentru tine și familia ta.

Suntem parteneri cu cele mai importante bănci din piața creditelor. Vom studia împreună oferta acestor bănci și vom alege oferta care ți se potrivește cel mai bine.

Viziteaza si pagina noastra de Facebook pentru a lua contact cu experienta NewCredit.

Start typing and press Enter to search

×